Rekruttering – Sæt selv prisen

Rekrutteringsbranchen har altid været præget at en lukket prisstruktur og det har været svært at vide hvad man egentlig fik for sine penge, det vil vi gerne gøre op med. Derfor har vi gjort det muligt for dig, dels at se hvad det er du betaler for og dels hvad hver proces i rekrutteringen koster. Du vælger hvad du selv vil gøre og hvad du gerne vil have vores hjælp til, og så betaler du derefter – Det synes vi er fair.

Rekruttering kan deles op i search og selection, man kan gøre brug af begge metoder eller man kan vælge en af dem, det afhænger lidt af situationen og dit temperament.

Nedenfor kan du beregne hvad en rekruttering hos os vil koste, vi tager udgangspunkt i den løn som du aftaler med kandidaten ved indgåelse af kontrakt hvorfor nedenstående bliver et overslag. Ud over nedenstående kommer der udgifter til mødelokaler og kørsel efter statens takster. Prisen er ekskl. moms.

Udvalgte kunder:

Lav din beregning:

SEARCH

SELECTION

GENERELT

TotalKr

Search

Ved search finder vi de bedste kandidater i markedet gennem opsøgende arbejde. Vi bruger LinkedIn, databaser, netværk og så er vi aktivt opsøgende på virksomheder for det meste gennem telefonen, det er også under search, vi har mulighed for diskret, at tage kontakt til kandidater som virksomheden kender i forvejen. Denne form for arbejde kaldes også headhunting. Kravprofilen er en uddybning af jobbet som vi sender til de kandidater vi skaber kontakt til.

 

Selection

Ved selection udarbejdes et stillingsopslag som publiceres på relevante jobportaler, for det meste bruger vi Ofir, Jobnet, Facebook og LinkedIn – Jobindex linker til disse sider så der kommer det også på. Der er også mulighed for at benytte mere branchespecifikke jobportaler. Selection kan resultere i mange ansøgninger, dem behandler vi gennem vores professionelle rekrutteringssystem så alle kandidater får et kvalificeret svar på deres ansøgning.

 

Generelt

Mange års erfaring gør os i stand til at afholde nogle yderst kvalificerede samtaler, vi plejer at få ros for vores evne til at få spurgt ind til essentielle og nogle gange kritiske emner på en måde hvor kandidaterne føler sig ordentligt behandlet, hvor vi kommer hele vejen rundt og hvor vi får et godt billede af om job og kandidat er det rigtige match.

Vi er certificerede i flere personprofilanalyser som kan suppleres med afdækning af intelligens. Hvilken test vi bruger, finder vi ud af under opstartsmødet.

Kundecase:

Rekruttering i gode hænder

Hos Lindab benytter ledelsen sig af Zubstanz til samtlige rekrutteringsopgaver. Det sikrer virksomheden de rigtige kandidater og en masse sparet tid.

 

Bunken af ansøgninger æder som oftest mange timer i en virksomhed, når der skal ansættes nye medarbejdere. Hos Lindab er situationen en anden, for her har man et fast samarbejde med Zubstanz, der sørger for at vælge de rigtige kandidater ud.

”Vi skal ikke læse et hav af ansøgninger, for vi får serveret tre kandidater og kan hurtigt træffe en beslutning på et kvalificeret grundlag. Zubstanz har kvalitetstestet ansøgerne før vores første møde, og referencerne foretages fagligt i stedet for følelsesmæssigt. “Jeg er super tilfreds med den måde, Zubstanz hjælper os til at få dygtige medarbejdere,” siger Mette Brøndum, der er administrerende direktør i virksomheden.

Stærke samarbejdspartnere

Lindab har arbejdet sammen med Zubstanz i omkring seks år, og derfor kender parterne hinanden rigtig godt. Det betyder tillid og respekt for hinandens kompetencer, mener Mette Brøndrum.

”Ingen virksomhed er vigtigere end medarbejderne i den, og derfor er tilliden til Zubstanz utrolig vigtig for at sikre vores fremtidige succes,” siger hun og fortsætter:
”Morten og Søren holder, hvad de lover og sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde hver gang. De er begge to nogle stærke sparringspartnere og har et innovativt mindset. Hos dem føler man sig i trygge hænder hele vejen gennem rekrutteringsprocessen.”